نشست صمیمانه مدیر کل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با ائمه جمعه شهرستان ها

تاریخ ارسال : 1403/01/29

نشست صمیمانه مدیر کل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با ائمه جمعه شهرستان ها

به گزارش روابط عمومی همزمان با پنجمین روز از دهه حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) نشست صمیمی مدیرکل, مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی و معاونین با 13 تن از ائمه جمعه شهرستان های اراک, کمیجان, خنداب, تفرش, آشتیان و فراهان و شهرهای تابعه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی همزمان با پنجمین روز از دهه حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) نشست صمیمی مدیرکل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی و معاونین با 13 تن از ائمه جمعه شهرستان های اراک، کمیجان، خنداب، تفرش، آشتیان و فراهان و شهرهای تابعه برگزار گردید. حجت الاسلام و المسلمین حقدادی به مناسبت دهه حساب 100 حضرت امام(ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تبیین عملکرد یکساله بنیاد مسکن در حوزه های مختلف پرداخت و بنیاد مسکن را یادگار امام راحل عظیم الشأن و نشانه نگاه ویژه ایشان به رفع محرومیت در جامعه عنوان نمود. مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی درخصوص جذب حداکثری مشارکت های مردمی در حساب 100 امام و کمک های غیر نقدی خصوصاً هبه زمین و همچنین بررسی راهکارهای آن با حاضرین به بحث و تبادل پرداخت و حضور و مشارکت مردم را امری مهم در جهت تحقق اهداف بنیاد مسکن یعنی رفع محرومیت قلمداد نمود. مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در خصوص احداث مسکن محرومین بیان داشت: در صورتی که ائمه محترم جمعه با شناسایی و هبه زمین به حساب ۱۰۰ امام اقدام به معرفی محرومین نمایند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام به احداث واحدهای مسکونی با قیمت تمام شده جهت محرومین واجد شرایط خواهد نمود. در ادامه نیز موضوعات و مسائل مرتبط و مختلفی در خصوص پروژه های عمرانی در سطح شهرستان های ذیربط از سوی ائمه جمعه مطرح و توسط مدیر کل و معاونین پاسخ های مناسب ارائه گردید. شایان ذکر است, نماز جماعت ظهر و عصر نیز با حضور نامبردگان برگزار گردید.

موضوع خبر :
  • نشست
  • صمیمانه
  • مدیر
  • کل
  • مسئول
  • دفتر
  • نمایندگی
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد نشست صمیمانه مدیر کل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با ائمه جمعه شهرستان ها چیست؟

سوال: